Sunday, October 21 2018

ԱՊԱԿԵԴՐՈՆԱՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ — Բ. —

Եթէ փորձենք հասարակ յայտարարներ գտնել ապակեդրոն (կամ ապակենտրոն) կառոյցներուն միջեւ, պիտի տեսնենք, գլխաւորապէս երեք կէտեր կ՚առանձնանան եւ, շատ ուշագրաւօրէն, այդ երեք կէտերն են հիմնական տարբերութիւնները, որ ապակեդրոն կառոյցներն կը զատորոշեն կեդրոնաձիգներէն։

Continue reading...

ԱՊԱԿԵԴՐՈՆԱՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ — Ա. —

Վերջին տարիներուն բազմիցս անդրադարձած եմ այն հիմնական դերակատարութեան, որ ապակեդրոն (կամ ապակենտրոն) գործելակերպը ունեցած է Դաշնակցութեան հզօրացման եւ աշխուժութեան մէջ։ Մեր հիմնադիրները կրցան շրջանցել կեդրոնացման հմայիչ թակարդը եւ ապակեդրոն գործելակերպի որդեգրումով կերտեցին հայոց արդի պատմութեան ամենատարածուն եւ ամենաազդեցիկ կազմակերպութիւնը։

Պիտի չվերադառնամ այդ նիւթին. փափաքողները կրնան զանոնք կարդալ առցանց հոս, հոս, հոս կամ տպուած՝ Հ.Յ.Դաշնակցութեան 125-ամեակին նուիրուած «Հորիզոն» շաբաթաթերթի յատուկ յաւելուածին մէջ (2015-ի նոյեմբեր)։

Continue reading...

Wednesday, August 8 2018

«ՄԵՆՔ ԿԵԴՐՈՆ ՉՈՒՆԻՆՔ, ԴՈ՛ՒՔ ԷՔ ԲՈՒՆ ՂԵԿԱՎԱՐԸ»

ԽՈՀԵՐ ՀԱՅ ՅԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹԵԱՆ 33-ՐԴ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺՈՂՈՎԻՆ ԸՆԴԱՌԱՋ


«...պարոն Աշուրը, անսահման գոհ ժպիտով, մրթմրթում էր․ «Քոքը աղէկ դրեր իմ, մաշալլա՜հ․․․»։
(Վահան Թոթովենց, «Կեանքը հին հռոմէական ճանապարհի վրայ»)

Ընկալեալ սովորութիւն է, որ ՀՅԴ Ընդհանուր ժողովներուն նախորդող տարին իւրատեսակ խանդավառութիւն առաջացնէ մեր շարքերուն, համակիրներուն եւ հակակիրներուն մօտ։ Պիտի ըսէի նաեւ անտարբերներուն մօտ, սակայն այդպիսի էակի չեմ հանդիպած կեանքիս աւելի քան 5 տասնամեակներու ընթացքին։ Չկայ հայ մը, որ անտարբեր ըլլայ Դաշնակցութեան նկատմամբ. հայը կ՚ըլլայ կամ շարքային դաշնակցական, կամ Դաշնակցութեան համակիր եւ կամ՝ Դաշնակցութեան հակակիր։ Թէ ինչո՞ւ այդպէս է, պիտի չխորանամ։ Այդպէ՛ս է եւ վերջ։

Continue reading...

Friday, March 23 2018

Հաւատարիմ հազարամեակներէն եկող համահայկական տեսլականին

Մարտ 17-ին եւ 18 2018-ին յաջորդաբար Թորոնթոյի եւ Մոնթրէալի մէջ տեղի ունեցան զօրակցական հանդիսութիւններ ի նպաստ Լոռիի եւ Ջաւախքի: Հաւաքներու պատգամաբերն էր «Հորիզոն» շաբաթաթաթերթի գրական յաելուածի խմբագիր Վիգէն Աբրահամեան։ Ստորեւ իր խօսքը։

Մէկ ամիս առաջ, 13 փետրուարին, երբ Ստեփանակերտի մէջ կը նշուէր Արցախեան շարժման 30-րդ տարեդարձը, ծանօթ հասարակական գործիչ, դերասանուհի եւ մանաւանդ՝ արցախեան ազատամարտի առաջամարտիկ Ժաննա Գալստեան կը յայտարարէր.

Continue reading...

Saturday, February 24 2018

«Ո՞ւր էիր, երբ …»

''«30 տարի անց մենք պէտք է 1988-ի դասերը քաղենք, իսկ մեր ամենամեծ դասը Հայաստան-Արցախ-Սփիւռք եռամիասնութիւնն է»։ Ժաննա Գալստեան Ստեփանակերտ, 13 փետրուար 2018''

Ամերիկացիները հետաքրքրական, թէեւ քիչ մը պարզունակ, մօտեցում մը ունին երբ կը փորձեն կարեւոր իրադարձութիւններ ընդգծել. «Ո՞ւր էիր, երբ …» հարցումը։ «Ո՞ւր էիր, երբ նախագահ Քենետին

Continue reading...

Thursday, July 27 2017

ԲԱԴԵՐԸ ԵՐԵՔՆ ԷԻՆ

Միսաք Վանլեանի յիշատակին

Սեդրակ ուրախ էր։ Չորս օր առաջ թոշակի ելած էր, երեսուն երկար ու ձիգ տարիներ մետաղագործական հսկայ արտադրամասին մէջ շաբաթական հինգ օր տքնելէ ետք։ Փոքրիկ հանդիսութիւն մը, նուէր մը (թանկարժէք ժամացոյց մը), յուշատախտակ մը… եւ մանաւանդ ամեն ամիս կոկիկ թոշակի մը հեռանկարը։

Continue reading...

Sunday, November 15 2015

ԽՈՀԵՐ ՀԱՅ ՅԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹԵԱՆ 125-ԱՄԵԱԿԻՆ ԱՌԻԹՈՎ

Դաշնակցութեան 125-րդ տարեդարձը կը նշենք։ Ամենուրէք տօնական տրամադրութիւններ են, ճառեր՝ բաժակով թէ առանց բաժակի, 125-ամեայ երիտասարդը պանծացնող միջոցառումներ ու ձեռնարկներ՝ պաշտօնական եւ անպաշտօն։ Կը յիշենք հիները՝ հիմնադիրները, կը յիշենք անոնց յաջորդած սերունդները, կը յիշենք մանաւանդ յայտնի եւ անյայտ հերոսները՝ մեծ երամին արծիւները, որոնց միանալու թեկնածուները միշտ ալ ներկայ են դաշնակցութեան շարքերուն մէջ։

Continue reading...

Sunday, November 16 2014

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆՈՒԹԵԱՆ ՀԵՏՔԵՐՈՎ

«Մեր օրէնքը 1863-ի Ազգային Սահմանադրութիւնն է, զոր խումբ մը լուսամիտ հայեր կրցան հիմնել եւ Օսմանեան Կառավարութեան ընդունիլ տալ՝ ներքին եւ արտաքին խոչընդոտները յաղթահարելէ ետք»։
ՅԱԿՈԲ ՏԷՐ ՄԵԼՔՈՆԵԱՆ («Ազդակ» բացառիկ, 1952, էջ 69)

Իւրաքանչիւր ժողովուրդ, եթէ իր ազատ կամքին թողնուի, կ՚որդեգրէ իր հաւաքական կեանքը դասաւորելու ձեւեր, որոնք յարիր են իր կենսակերպին, հոգեբանութեան եւ պայմաններուն։ Բայց երբ այդ ձեւերը՝ պետականութեան կառոյցը կը պարտադրուին դուրսէն, կրնանք վստահ ըլլալ, որ շատ շուտով այդ պետականութիւնը պիտի յայտնուի ճգնաժամերու առաջ, առանց բարւօք լուծման հնարաւորութեան, որովհետեւ դուրսէն պարտադրողը ժողովուրդի շահերէն չէ, որ կ՚առաջնորդուի, այլ իր սեփական հաշիւներէն։ Օտարը, նոյնիսկ եթէ ուզէ բարիք ընել եւ լաւ բան մը պարտադրել, պիտի ձախողի, որովհետեւ իր իմացած «լաւ»ը ի՛ր չափանիշներով է լաւ, ի՛ր ժողովուրդին յարիր։ Իսկ մենք այնքան ալ միամիտ չենք, որ հաւատանք թէ դուրսէն միջամտողը մեր բարիքին համար կ՚աշխատի։ Մենք պէտք է գտնենք մե՛ր ժողովուրդին էութեան եւ ըմբռնումներուն յարիր կառոյցը։ Մենք պէտք է գտնենք ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆՈՒԹԻՒՆը։

Continue reading...

ՊԵՏԱԿԱՆԱՇԻՆՈՒԹԻՒՆ

Toute nation a le gouvernement qu'elle mérite.

Joseph-Marie, comte de Maistre (1753-1821)

Հայաստանի հանրապետութեան վերա-անկախացումէն ի վեր, մեր հրապարագրական-հրապարախօսական-ճառախօսական բառամթերքը ճոխացաւ մի քանի ոչ թէ նոր, այլ վերանորոգ բառերով, որոնց առկայութիւնը գրութեան մը կամ ճառի մը մէջ անմիջապէս կը մատնէ զայն գրողին տարիքը. — հիմնահարց եւ/կամ հիմնախնդիր, գերխնդիր, ամրագրում, կառուցողական («շինիչ»ի փոխարէն), գործառոյթ, գործընթաց, տարածաշրջան (ըստ երեւոյթին «շրջան»ը չէր բաւարարեր), եւ մասամբ նորին։ Եւ հակառակ մտաւորականութեան բառամթերքին մէջ «շինել» բայի արժեզրկման — ոմանք կը գտնեն, որ ան փողոցային մակարդակի իջած է եւ երբեմն կը փոխարինէ բայեր, զորս ընդհանրապէս չենք տպեր, — «Պետականաշինութիւն» եւ իր անխուսափելի զուգընկեր «Ազգաշինութիւն» բառերուն արժէքը բաւական բարձր է մտաւորական բառամթերքի սակարանին վրայ։

Continue reading...

Tuesday, November 26 2013

ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ՏԵՍԼԱԿԱՆԻ ՄԸ Ի ԽՆԴԻՐ — ԽՈՀԵՐ ԱԶԳԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱԴՐՈՒԹԵԱՆ 150-ԱՄԵԱԿԻՆ ԱՌԹԻՒ

26 նոյեմբեր 2013

Ազգային Սահմանադրութեան 150-րդ տարեդարձն էր այս տարի։ 1863-ի մարտի 17-ին, օսմանեան իշխանութիւնները կը հաստատէին անոր — թէկուզ մաքրաջրուած — յօդուածները եւ ան կը դրուէր գործադրութեան։

Ազգային Սահմանադրութեան որդեգրումը, հակառակ իր կիրառման ծիրի սահմանափակութեան, մեծ շրջադարձ էր հայուն համար։ Հայ իրականութեան մէջ առաջին անգամ ըլլալով, բացարձակապէ՛ս առաջին անգամ ըլլալով, անհատ հայը կ՚ունենար քուէի իրաւունք, կ՚ունենար իր ներկայացուցիչները ընտրելու իրաւունք, կ՚ունենար իր տեղական հարցերը ի՛ր կողմէ ընտրուած մարմիններու կողմէ տնօրինելու իրաւունք։ Եւ, մանաւանդ, կ՚ունենար իր ընտրեալներէն հաշի՛ւ պահանջելու իրաւունք։ Ան նաեւ կը բանաձեւէր ժողովրդավարական կառոյցի տարբերակ մը, որ շատ յարիր է մեր հաւաքական հոգեբանութեան, այն աստիճան յարիր, որ ան կը գոյատեւէ ցայսօր Սփիւռքի նման խայտաբղէտ միջավայրի մը մէջ, առանց որեւէ պետական կամ այլ լծակներու օգնութեան։

Continue reading...

Friday, February 8 2013

ՄՈՌՑՈՒԱԾ ՏԱՐԵԴԱՐՁԻ ՄԸ ԱՌԹԻՒ

8 փետրուար 2013

Տօնելիք շատ բան ունինք, այո. անցեալ տարի՝ տպագրութեան 500-ամեակն էր։ Մի քանի տարի առաջ՝ գրերու գիւտի 1600-ամեակը։ Անկէ առաջ՝ քրիստոնէութեան որդեգրման 1700-րդը։ Երկու տարիէն Մեծ Եղեռնի 100-ամեակն է։ Այս տարի Հայաստանի անկախութեան 95-ամեակն է, որ տարեդարձներու մասնագէտներու բառամթերքով կը համարուի «քառորդ-կլոր», այսինքն՝ այս մէկը լա՛ւ նշենք, բայց չմոռնանք որ 5 տարիէն պիտի գայ 100-ամեակը, որ պէտք է նշել շա՛տ լաւ, ուստի չափի զգացողութիւնը չկորսնցնենք...

Continue reading...

Friday, November 30 2012

ԶԻՆՈՒՈՐԸ

Արթուր Ղարիբեանի յիշատակին

«Աշխարհ սարսեց հայու ահը,
Գետին ընկաւ թուրքին գահը ...
Գինի լից, ընկեր ջան, գինի լից...»

Տղաս համացանցին վրայ գտած է այս երգը, եւ պարբերաբար բնակարանը կ՚ողողէ անոր խրոխտ հնչիւններով։ Երգին կ՚ընկերակցի նաեւ Թալէաթի ահաբեկման թատերականացումը, որուն մեծ հաճոյքով կը հետեւի։

Continue reading...

Saturday, September 24 2011

ՍՓԻՒՌՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹԻՒՆՆԵՐԻ ՂԵԿԱՎԱՐՆԵՐԻ ԵՒ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՄԱԺՈՂՈՎ

ՀՅԴ ԳԱՆԱՏԱՅԻ ԿԵԴՐՈՆԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԷԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉ, «ՀՈՐԻԶՈՆ ԳՐԱԿԱՆ»Ի ԽՄԲԱԳԻՐ ՎԻԳԷՆ ԱԲՐԱՀԱՄԵԱՆԻ ԶԵԿՈՒՑՈՒՄԸ ՍՓԻՒՌՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹԻՒՆՆԵՐԻ ՂԵԿԱՎԱՐՆԵՐԻ ԵՒ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻ ՀԱՅԵՐԷՆ ԼԵԶՈՒԻ ԵՒ ԿՐԹՈՒԹԵԱՆ ՀԱՐՑԵՐՈՒ ԱՇԽԱՏԱՆՈՑԻՆ (ԵՐԿՈՒՇԱԲԹԻ 19 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ 2011, Երեւան)։

Continue reading...

Saturday, July 30 2011

ՅԻՇՈՂՈՒԹԵԱՆ ՔՍԱԿ

Չոլախ Նէնէն ոչ չոլախ էր (կռնատ, մէկ թեւանի), ոչ ալ մեզմէ ոեւէ մէկուն նէնէն (մեծ մայր) էր, այլ երկու տուն անդին ապրող տարեց կին մը։ Ըստ գիւղի սովորութեան, տարեց կիները կը ճանչցուէին իրենց ամուսիններուն մակդիրներով (ամեն տղամարդ երիտասարդութեան սեմին արդէն իսկ ստացած կ՚ըլլար իր մակդիրը, որով պիտի ճանչցուէր մինչեւ մահ եւ իր կինը, առաջին թոռան ճիչին հետ կը ստանար այդ մակդիրով ճանչցուելու պատիւը)։ Թէ անունը ի՞նչ էր, հաւատացէք չեմ գիտեր. ամուսինը տարիներ առաջ մահացած էր, բայց տան հետ միասին ան ժառանգած էր ամուսինին Չոլախ մակդիրը։ Զաւակները ցրուած էին տարբեր վայրեր, երբեմն երբեմն կը յիշէին զինք ու շաբաթ մը երկուք կու գային մօտը, իսկ ինք տարին բոլոր կը մնար այդ տան առանձնութեան մէջ։ Բարի, պարզամիտ, փոքրամարմին կին մըն էր Չոլախ Նէնէն։

Continue reading...

Wednesday, December 23 2009

Ա՜Խ ՀԱՅԱՍՏԱՆ

Կիսադատարկ օդանաւը գիշերուան մէջ իր ճամբան կ՚երթար։ Կ՚երթայինք Երեւան։

Շարժիչներուն խուլ ոռնոցը, օդափոխիչներուն միանուագ խշշոցը, փակ միջոցին մէջ բանտարկուած ըլլալու զգացումը եւ, մանաւանդ, մի քանի օրէ ի վեր ճամբու վրայ ըլլալու յոգնութիւնը հաճելի թմրութիւն մը բերած էին վրաս։

Քիչ թէ շատ նոյն վիճակին մէջ էին Սփիւռքի տարբեր կղզեակներէն Փարիզ հոսած միւս ճամբորդներն ալ, մանաւանդ անոնք, որոնք Խաղաղականի ափերէն գիշերային թռիչքով տեղ հասնելէ ետք, ամբողջ ցերեկ մը ժամանակ սպանած էին օդակայանին մէջ կամ, աւելի յոգնեցուցիչ, քանի մը ժամով քաղաք դուրս եկած էին զբօսաշրջիկութեան, եւ ապա լեցուած էին այս օդանաւը՝ միակը որ այն օրերուն արտասահմանէն կ՚երթար Երեւան առանց Մոսկուայէն անցնելու։

Continue reading...

Monday, October 31 2005

Միութեան խնդիրը եւ մասամբ նորին — Դ. ԺՈՂՈՎՐԴԱՎԱՐՈՒԹԵԱՆ ԳՈՐԾՕՆԸ

Հոկտեմբեր 2005
Մինչեւ Հիւսիսային Ամերիկայի գաղութի կազմաւորումը, հայութեան ոեւէ շօշափելի զանգուած, իր եկեղեցիներով հանդերձ, չէր ապրած ժողովրդավար պայմաններու տակ։ Մինչեւ Հիւսիսային Ամերիկայի թեմի կազմաւորումը, Հայց. Եկեղեցւոյ չորս նուիրապետական աթոռները եւ իրենց ենթակայ բոլոր թեմերը, թաղականութիւններն ու ծխական խորհուրդները գործած են բացառապէս բռնատիրական վարչակարգերու տակ եւ իրենց գործելակերպը ինքնաբերաբար կրած է այդ պայմաններուն կնիքը, մանաւանդ որ շատ յաճախ եկեղեցին կը կրէր որոշ պաշտօնական հանգամանք եւ պարտաւորուած էր իր գործելակերպը քիչ թէ շատ ըմբռնելի դարձնել տիրող վարչակարգին։

Continue reading...

Միութեան խնդիրը եւ մասամբ նորին — Գ. ՀԻՒՍԻՍԱՅԻՆ ԱՄԵՐԻԿԱՅԻ ԹԵՄԵՐՈՒ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԱՆՀԵԹԵԹՈՒԹԻՒՆԸ

Հոկտեմբեր 2005
Հայաստանի վրայ համայնավարական 70-ամեայ տիրապետութենէն ժառանգուած մեծագոյն խնդիրներէն է Հիւսիսային Ամերիկայի տարածքին Հայց. եկեղեցւոյ հիւսիսային Ամերիկայի թեմերու երկփեղկուած իրավիճակը։ Վարչական անհեթեթութիւն մըն է պարզապէս, որ սակայն կարելի չեղաւ վերացնել հակառակ Միութեան յանձնախումբի մը երկտասնամեակ տարիներու աշխատանքին եւ այլ աւելի միամտօրէն բարեմիտ միջնորդութիւններու։

Թող ներեն ինծի բոլոր բարի կամեցողութեան տէր միջնորդները, բայց միամտութիւն է կարծել թէ այդ խորութեամբ ճեղքուածք մը կարելի է դարմանել մասնակի եւ մակերեսային լուծումներով, մանաւանդ երբ հարցի էութիւնը—խորքը եւ ոչ թէ անոր ձեւական ներկայացումը—քննուած եւ պարզաբանուած չէ հրապարակայնօրէն։ Յատկապէս լռութեան մատնուած է այն պարզ եւ յստակ իրողութիւնը, որ հիւսիսային ամերիկեան ներկայ երկփեղկումը չկատարուեցաւ 1441-ի Էջմիածնի ժողովին, որ վերականգնեց Էջմիածնի կաթողիկոսական աթոռը, ոչ ալ 1957-ին, երբ Կիլիկեան կաթողիկոսութիւնը ընթացք տուաւ հիւսիսային Ամերիկայի տարածքին գործող բազմաթիւ եկեղեցիներու խնդրանքին եւ թեմական կառոյցներով օժտեց զանոնք, այլ 1933-ին, երբ վերոնշեալ եկեղեցիները մերժեցին ենթարկուիլ հիւսիսային Ամերիկայի թեմական կառոյցին։

Continue reading...

Saturday, October 29 2005

Միութեան խնդիրը եւ մասամբ նորին — Բ. ԵՐԲ ԱՆՄԻՈՒԹԻՒՆԸ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ Է

Հոկտեմբեր 2005
«Միութեան» մէկ խնդիր չկայ, այլ կան առնուազն երկու հանգոյցներ, երկու տարբեր մակարդակներու վրայ։ Կայ Հիւսիսային Ամերիկայի թեմերու վարչական անհեթեթութիւնը ՝ աշխարհագրական նոյն տարածքին վրայ կրկնակ թեմերու գոյութիւնը, եւ կայ զոյգ կաթողիկոսութիւններու խնդիրը, որոնք իրարմէ անջատ են ։

Բոլոր անոնք, որոնք կը սիրեն այդ երկու հարցերը միախառնուած դնել սեղանին պարզապէս կը պատկանին մեր հասարակութեան այն խաւին, որ կը սիրէ միութեան մասին գեղեցիկ ճառեր արտասանել, սիրուն յօդուածներ տպել, եւ որ սակայն սուգ պիտի մտնէ այն օրը երբ այդ խնդիրը կամ խնդիրները լուծուին, որովհետեւ ստիպուած պիտի ըլլայ նոր նիւթ մը գտնել, որ զինք տասնամեակներով զբաղ պահէ։

Continue reading...

Friday, October 28 2005

Միութեան խնդիրը եւ մասամբ նորին — Ա. ԲԱԶՄԱՉԱՐՉԱՐ ՄԻՈՒԹԻՒՆԸ

Հոկտեմբեր 2005

15-20 տարիներ առաջ էր, երբ նախնադար էր, երբ դեռ Արցախեան ալիքը չէր փոթորկած, երբ կար Խորհրդային կոչուած պետութիւն մը եւ պաղ պատերազմեան «զինեալ չէզոքութիւն» մեր գաղութներէն ներս։ Կային նաեւ այսպէս կոչուած «չէզոք գօտի»ներ, յատկապէս համալսարանական-ուսանողական շրջանակները, եւ ոեւէ համալսարանի Հայ ուսանողական ընկերակցութեան կազմակերպած հաւաքոյթը առիթ մըն էր որ տարբեր հոսանքներէ հայեր, տարիքով կամ հոգիով երիտասարդներ, իրար ճանչնային, շփուէին, մի քանի խօսք փոխանակէին։

Այդ հաւաքոյթներէն մէկուն ընթացքին էր, երբ ներսի աղմուկէն փախուստ տուած էինք միջանցք (disco-ի տարիներն էին) քիչ մը շունչ առնելու, ինքզինք պաշտօնապէս չէզոք յայտարարած պատահական ծանօթ մը, առանց նախաբանի, դրաւ պայմանական հարցումը. «ի՞նչ կը մտածես եկեղեցւոյ միութեան մասին»։

Continue reading...

Friday, December 21 2001

Անակնկալներու ընկալման մասին

__«Կապոյտ երկնքում աստղեր են փայլում, Որոտ ու կայծակ գլխիս են թափւում»__ (Մոճոռեանի վերագրեալ)

Դիտելով ad nauseam վերահեռարձակուած տեսարանները՝ 11 Սեպտեմբերի առաւօտուն Նիւ Եորքի զոյգ աշտարակներուն վրայ խորտակուող օդանաւերուն եւ այդ աշտարակներու եւ անոնց հետ համատեղ ամերիկեան ցամաքամասի անձեռմխելիութեան առասպելի փլուզման, եւ լսելով այդ տեսարաններուն զուգահեռ տողանցող քաղաքական, զինուորական, ապահովական, ճարտարագիտական եւ մասամբ նորին մասնագէտներու անդադրում ճամարտակութիւնները, յիշեցի վերոնշեալ զոյգ տողերը, զորս Ռուբէն Տէր Մինասեան կը վերագրէ Մոճոռեան «ֆուտուրիստ» բանաստեղծին (Մոճոռեանի երկրպագուները գուցէ մեզի օգնեն եւ գտնեն այն բանաստեղծութիւնը որմէ քաղուած են տողերը, որովհետեւ Մոճոռեանի այդ երկտողը ոչինչով կը զիջի հռչակաւոր Նոսթրատամուսի քառեակներուն)։

Continue reading...

- page 1 of 2